Bezdroża na Rozdrożach

czwartek, stycznia 16, 2014 Kasia na Rozdrożach 33 Comments


No i stało się, Bezdroża wylądowały na Rozdrożach. Koniec świata ;)
A co Bezdroża mają wspólnego z Rozdrożami? Przede wszystkim miłość do podróży oraz... nazwę. Dlatego nie zdziwi Was chyba, że temat kolejnego konkursu, po konkursie plażowym, to DROGA.


Lanzarote

Czekamy na jedno, jedyne zdjęcie, które sprawi, że jury natychmiast będzie chciało porzucić to, co właśnie robi i wyruszyć w drogę. Musicie wzbudzić w nich Fernweh (czyli tęsknotę za dalekim światem). Znowu bardziej niż technika liczy się klimat zdjęcia i to, co chcecie nim przekazać.
Pamiętajcie, droga może być miejska, wiejska, leśna, szybkiego ruchu - decyzja należy do Was! Łódki na morzu, balony na niebie czy rakieta na księżyc nie obrazują tematu ;) (Uwaga: Droga nie musi być pusta!).


Nasze jury:


Ola, Agata, Pola, Jürgen, Philipp, czyli stara gwardia plus jedna świeżynka 


Sposób oceniania:


Identyczny jak ostatnio. Każda osoba z jury wybiera po 5 zdjęć (nie zna ani autora, ani miejsca zrobienia zdjęcia) i przyznaje im punkty od 1 do 5. Wygrywają dwa zdjęcia z największą ilością punktów (możliwe maksimum to 25).


A nagrody?


Świetne książki od Bezdroży, które sama dla Was wybrałam! Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk oraz Szkatułka pełna Sahelu. Subsaharyjska ballada. Zdobywca pierwszego miejsca ma prawo wybrać książkę, drugie miejsce otrzyma tę, która zostanie. Wysyłka na terenie Polski (zagraniczni mogą podać adres rodziny bądź otrzymają książkę w wersji ebook - do wyboru).



Kilka zasad:


1. Proszę o polubienie profilu na FB https://www.facebook.com/KasiaNaRozdrozach oraz https://www.facebook.com/BezdrozaPL?fref=ts (je
śli posiadacie FB!) oraz dołączenie do obserwatorów bloga - z kontem google, twitter, yahoo, open id, aim.
2. Każda osoba może przesłać tylko JEDNO zdjęcie i tylko, jeśli jest jego autorem.
3. Dozwolona jest normalna obróbka zdjęcia, jednak prosze nie budować fotomontaży.
4. Ocena jury jest subiektywna. Jury otrzyma tylko jedno pytanie: Które zdjęcie sprawiło, że chcesz natychmiast wyruszyć w drogę?
5. Wyrażasz zgodę na używanie przez blog "Kasia na Rozdrożach" nadesłanego zdjęcia. Zdjęcie może zostać opublikowane we wpisie na blogu, galerii konkursowej bądź jako inspiracja na FB\Twitter\Pintereście strony. Oczywiście z każdorazowym podaniem autora zdjęcia.
6. Zdjęcia wysyłamy do 31.01. o 24 na adres k.bewicz@gmail.com z informacją, gdzie zostało zrobione dane zdjęcie oraz w jaki sposób obserwujesz bloga
7. Plagiat podlega natychmiastowej dyskwalifikacji, a także zamyka drogę do brania udziału w przyszłych konkursach
8. Wyniki zostaną ogłoszone w pierwszym tygodniu lutego (jeśli jury się wyrobi)






Przeczytaj również

33 komentarze:

  1. No dzięki. I znów czeka mnie pół dnia grzebania w milionach zdjęć :P

    Ale dobrze- któż wie, co jeszcze znajdę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, jak nie można fotomontaży to ja na route 666 odpadam ;) poddaję się więc i życzę powodzenia innym, bo pomysł super!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja i ja!!
    Fotkę już wysłałam :)

    Pozdrawiam,
    AL

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy kiedyś jakąś drogę pstryknęłam?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja oczywiscie wezmę udział w konkursie :) waham się jeszcze między 2 zdjęciami. ale pomysl na konkurs fajny, warto pozukać w swojej galerii takich zdjęc.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały pomysł Kasiu
    bardzo ciepło pozdrawiam :^)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też może i nie mam jakiegoś fajnego zdjecia z drogą, ale z niecierpliwościa czekam na wyniki i fotki! Zawsze sie czegos dowiem :)
    Pozdrawiam i życzę łatwego sprecyzowania wygranych miejsc konkursowych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, chyba jednak spróbuję, bo znalazłam w swoim stosie jako takie zdjęcie. Zobaczymy :) Teraz muszę przebrnąć przez zasady, czyli zaczynam od fb ;)

      Usuń
  8. świetne książki :) nie mam świetnej fotki, dlatego pewnie nie wygram, ale Wam życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna, wyslalas juz? Kazdy ma szanse wygrac! A jedna z konkursowych ksiazek wlasnie skonczylam czytac i jestem zachwycona!

      Usuń
  9. Nie mam szans na pokuszenie Ciebie! Ale pokibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, ze mnie sama juz dawno oczarowalas! Teraz tylko zarzuc sieci na jury, przeciez nie oddasz walkowerem!

      Usuń
  10. Chcialam poszukac jakiegos zdjecia, ale nic nie znalazlam....
    Jednak mialam pare przyjemnych godzin wedrowki przez minione lata i wspomnien prawie zapomnianych wakacji.
    I nie wiem, czemu nie wpadlam na pomysl sfotografowania drogi, przeciez to tak pobudza wybraznie...
    Byle do kolejnych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wysłałam, choć nie wiem czy jury się spodoba, bo to że dla mnie zdjęcie ma niesamowitą wartość sentymentalną, nie oznacza, że ktoś w ogóle na nie zwróci uwagę:D
    Na blogu jestem nowa, jeszcze nie zdążyłam wszystkiego przeczytać, ale grzecznie mówię "dzień dobry" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy fotografia na tej stronie jest objęta prawami autorskimi?

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!