Fajerwerki, duperelki, stres

niedziela, sierpnia 11, 2013 Kasia na Rozdrożach 39 Comments


Az mi glupio normalnie. Czasem pisze jak szalona i wtedy pewnie macie mnie dosyc, a czasem milkne i nie daje znaku zycia. Prosze o wybaczenie ;)

To nie jest tak, ze nie mam o czym pisac, bo tematy leza i czekaja, do tego prawie kazdego dnia pojawiaja sie nowe. Ja po prostu nie mam kiedy pisac. Wizyta w Polsce i prawkowe turbulencje, pozniej chorobsko, pozniej powrot na szwajcarska ziemie, goscie, goscie, goscie, turbulencje pracowe i philippowo-uniwersytetowe, do tego proby zorganizowania wolnego czasu i voila! Chodze z pomalowanym jednym paluchem u stopy ;) 

Obiecuje poprawe, chcialam juz dawno napisac o najgorszych liniach lotniczych,zaprezentowac kolejna czesc cyklu "Czego nie wiecie o...", pokazac relacje z Europa Parku (juz druga!), wrzucic cos z Polski i jakos nic sie nie udalo. Poprawa nastapi bankowo we wrzesniu, w sierpniu moze byc ciezko, juz od wtorku jestesmy w Hiszpanii, a nasz Internet tam nie lubi wrzucania zdjec. On wlasciwie w ogole nie lubi, jak sie go uzywa.

Tak na oslode, wrzucam kilka migawek z Europa Parku, wczorajszego Seenachtfest, ktorego fajerwerki obserwowalismy z rodzinka i znajomymi z tarasu i tadam! Siorke!

Siorka

Europa Park
Europa Park
Europa Park
Europa Park
moje marzenie co jakis czas lata mi pod oknami
Agatkowe fajerwerki - cudna abstrakcja
moje fajerwerki


Przeczytaj również

39 komentarzy:

  1. Siorka wygląda jak Ty :D
    Podoba mi się ta zjeżdżalnia z wodą, idealnie na upały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ona tez ma piekny cien, po prostu ;)
      Co do zjezdzalni, to byly rollercostery i jednym wyszlysmy mokre od gory do dolu!

      Usuń
  2. marzenie takie do spełnienia, życzę, żeby niebawem, może w tej Hiszpanii ;)
    P.S. Wszyscy rozumieją, bo każdy miewa tak sam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie? Mam nadzieje, ze jak najszybciej, ale chyba jednak nie tym razem.
      Co do p.s. - to mnie troche uspokaja ;)

      Usuń
  3. Bo to jest internet aspołeczny :) Milej Hiszpanii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lot balonem to także jedno z moich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko!!!!!!!!! Chyba bym nie wlazła na te wszystkie rollercoastery :/

    Miłego pobyty w Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wlazlabys albo bym Cie wciagnela ;) My tym razem opuscilysmy te najstraszniejsze, bedzie na kolejny raz ;)

      Usuń
  6. A mnie się baloniska w powietrzu bardzo podobają. Ileż to ja razy obiecywałam sobie, że na taką baloniadę z aparatem pójdę? I co?
    Myślę sobie Kasiu, że z tymi pomysłami na wpisy i znikania mam podobnie:)
    Szwajcaria jest bajeczna - trochę CI tego zazdroszczę !
    i bardzo mocno pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tez bym poszla, o tej dowiedzialam sie, jak z tarasu zobaczylam, ze leca. Ale czasu niestety nie mialam, zeby szybko tam poleciec. Nastepnym razem.
      To chyba jest tak, ze albo sie nic nie dzieje, albo sie dzieje od razu wszystko mozliwe ;)
      To fakt, czasem ta Szwajcaria jest fajna, moze nie bajeczna, ale piekna na pewno!
      Pozdrawiam rownie mocno!

      Usuń
  7. zdjęcia zachęcają! a brak czasu rozumiem w pełni..także spokojnie.. przyjdzie czas na pisanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lot balonem daje niesamowite wrażenia, pod warunkiem, że się nie "zglebi" tak jak ostatnio Gadzina :)
    Dobrze, że się nikomu nic nie stało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, jak to sie Gadzinie udalo? Pilotowala ten balon i spadla czy jak?
      Bardzo dobrze!

      Usuń
    2. Gadzina była jednym z kilku pasażerów, wiatr ich poderwał przy lądowaniu na kilka metrów w górę, a potem przyziemili dość gwałtownie

      Usuń
  9. W powietrzu balony są piękne....Ale ja nigdy bym się nie zdecydowała polecieć takim czymś....cha...cha....Piękne fotki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja caly czas testuje moja wytrzymalosc, bo niby mam ten lek wysokosci, ale z drugiej strony, bycie w powietrzu to cudowne uczucie!
      A balony widziane z ziemi sa naprawde piekne, to fakt.
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  10. Lot balonem to jedno z moich marzen, wiem, ze sie zrealizuje. Dopne swego. Z paznokciami mam jak ty. Kolezanka ostatnio zapytala, czemu mam pomalowane az czy :) a to brak czasu na to by zmyc zmyty juz prawie lakier. :) Hiszpania mnie pochlania zawsze, wiec internet lub jego brak daruje. Buziaki Kacha i milej wyprawy. Calusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja tez zrealizuje, ale ciagle mam nadzieje, ze to troche stanieje jeszcze ;)
      Hahah, no wlasnie, to zmycie jest najbardziej wkurzajace. Jeszcze bym je mogla czasem pomalowac, ale jak zmyc trzeba, to juz za duzo ;);)
      Ok, udalo mi sie oszukac hiszpanski internet, powrzucalam zdjecia na bloggera i tam po prostu opublikuje. ha! Dzieki, caluje!

      Usuń
  11. Takie zjeżdżalnie to tylko na zdjęciach mogę oglądać - sama nigdy nie odważyłabym się z nich skorzystać. Niech ludzie mówią, co chcą, ale podobno ze strachu też można umrzeć. ;)
    A fajerwerki wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby mozna, ale wlasciwie ze wszystkiego mozna umrzec ;);) A troche sie pobac nie jest zle, daje kopa ;)

      Usuń
  12. Brakowało, oj brakowało ostatnio Twoich wpisów :)
    Lot balonem chciałabym przeżyć, ale tylko z takimi widokami jak u Ciebie:) Nad Tilburgiem i okolicami też często latają balony, ale nie ma czego podziwiać.

    Radosnego i bezproblemowego wypoczynku w Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miod na serce ;);) Beda wpisy w sierpniu, znalazlam rozwiazanie, wiec nie becz ;P
      Oj, tu ten lot balonem naprawde musi byc wspanialy, jeziora, gory, chce!
      Dziekuje slicznie :)

      Usuń
  13. Zapisuje sobie Europa Park jako kolejne miejsce do listy must visit:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!! Widzialas poprzednia relacje? Troche napisalam i obfocilam ;)

      Usuń
  14. Europa Park nie dla mnie:) zycze Wam przyjemnych wakacji, jakbys sie nudzila, pamietaj ze inni Ci zazdroszcza:D:D. No dobra, az tak zle nie jest, zostalo mi kilka tygodni do wakacji. Baw sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah zazdrosc szkodzi na cere ;);)
      A kilka tygodni zleci szybko, buziak!

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Albo na jeszcze wieksze zestresowanie, zalezy ktore atrakcje sie wybierze ;)

      Usuń
  16. Ja takie parki jak ten staram sie unikac szerokim lukiem. Sama boje sie wysokosci, a jak mam placic kupe kasy za wstep, zeby sobie pochodzic to az zal ;P udanej Hiszpani, a gdzie dokladnie sie wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne fajerwerki!! .. serdeczne pozdrowienia dla Ciebie i Philippa aby wszelakie turbulencje Was omijały .. i dla siostry o pięknych rozwianych włosach :^)) .. życzę Wam wielu pięknych chwil w Hiszpanii

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, tak, lipiec i sierpień po prostu nie są stworzone do siedzenia przed kompem. Mam ten sam problem. Ale może nazbieramy materiałów na później.
    Też mi takie balony latają nad tarasem i też marzę o locie. Ale nikt nie chce mi towarzyszyć. Może kiedyś się doproszę...

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!