Czas na relaks - Wyzwanie Niny

piątek, maja 10, 2013 Kasia na Rozdrożach 23 Comments


19-sty tydzień roku od tej pory będzie kojarzył mi się z relaksem. Relaksem w najczystszej postaci!
Zdjęcie go obrazujące powstało w trakcie spaceru, gdy zastanawiałam się właśnie, jaką relaksującą kompozycję Wam zaprezentuję. W planie był leżak, drink z palemką i dyskretny widok na Bodeńskie. I wtedy, całkiem znienacka ukazał mi się ten widok, który sprawił, że wszystkie myśli odpłynęły i pozostał tylko pełny… relaks.



Jeśli chcecie przyłączyć się do wyzwania, zajrzyjcie do Niny. A już w przyszłym tygodniu… malowanie światłem! Ja już ćwiczyłam, ale na razie nie zdradzę więcej ;)


Przeczytaj również

23 komentarze:

  1. Patrzę i myślę tylko o odpoczynku, relaksie i błogiej drzemce :)
    Świetnie to ujęłaś!!!
    Szukałam tego drzewa w necie i zastanawiam się czy nie jest to czasem Cherry Blossom - ozdobna wiśnia, jak myślisz?

    P.S.
    Nie mogę się już doczekać Twoich efektów z malowania światłem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, to chyba nie cherry blossom, bo tamto ma kwiatka z 5 platkami, a to z tysiacem. Musimy szukac dalej :))
      I vice versa jesli chodzi o malowanie ;))

      Usuń
  2. Kasia, podniosłaś poprzeczkę wysooooko! Ciekawa jestem zdjęcia z kolejnego tygodnia, to dość trudny temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam szczescie na taki motyw trafic :)
      Oj, tez jestem ciekawa, co mi w przyszlym tygodniu wyjdzie ;))

      Usuń
  3. nie no przepięknie
    zdjęcie jak z pięknego żurnala o podróżach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, ciesze sie, ze sie Wam podoba. Ja tez sie w nim troszke zakochalam ;)

      Usuń
  4. Wow ... to jest relax !!! W takim miejscu trudno nie wypocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zdjecie! Czy przypadkiem sama nie ustawilas tej scenerii, wyglada zbyt "korzystnie":)

    OdpowiedzUsuń
  6. LadyDi: tez tak mysle, niestety nie dane mi bylo sprobowac ;)
    Monika: nie :) to w ogrodzie, ktory mijalam na spacerze, podeszlam do plotka i pstryknelam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny widok Zakochałam się !
    Prześliczne :)
    Tylko zazdrościc

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo relaksujące zdjęcie Kasiu :)
    Sama zakochałabym się i z wielka ochotą chciałabym zatrzymać się tam na chwilę.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. To się z Ciebie już prawdziwa pani Fotograf zrobiła. Widok jak najbardziej relaksujący. Niektórym to dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu, stwierdzilismy juz z Philippem, ze po prostu wezmiemy ksiazki i napoje, i polozymy sie na lezaczki. A jak wlasciciele na nas glupio spojrza, to bedziemy udawac, ze nie wiemy, o co chodzi ;)
    Ewo, nawet nie wiesz jakbym chciala, zeby to sie kiedys sprawdzilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam to drzewo,to jest azjatycka wiśnia- Kwanzan Cherry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Usiadłabym sobie na takiej ławeczce... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Relaks na wypasie! Jeszcze tylko coś ciekawego do czytania w jedną dłoń i do popijania w drugą i czas się zgubić :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dybko, koniecznie! I tylko przed wlascicielami tego raju bysmy sie musialy chowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne to zdjęcie... mogłabym przesiedzieć w tym foteliku cały dzień... ;)
    przepiękna miejscówka!

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej ale mam zaległości u Ciebie.. to zdjęcie jest po prostu cudowne!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!