Instagram, jakiego jeszcze nie znasz

czwartek, kwietnia 28, 2016 Kasia na Rozdrożach 32 Comments



Polecanki, macanki, a głupiemu radość. Albo jakoś tak.

Polska blogosfera podróżnicza jest duża i zróżnicowana, ale tak czy siak każdy zna każdego. Anita zaprosi Ewę na festiwal, Jakub napisze o Marcinie, czy na odwrót. Pojechana pojedzie do Julii, a inna Ewa wyląduje w końcu na Rozdrożach albo chociaż zdecyduje się na Skok w Bok.

Te blogi czytam ja i na 99% czytasz je Ty.

A gdyby tak pogrzebać głębiej i podzielić się instagramowcami spoza głównego nurtu? Albo nawet spoza branży?

Wiadomo, pozostaniemy w temacie. Podróże, krajobrazy, ludzie, jakiś lajfstal, trochę słodkości, wszyscy autorzy "made in Poland". Konta, które uwielbiam, tak jak i uwielbiam konta powyższych. Jedyna różnica - tych możesz jeszcze nie znać. 

@zlystarysierzant - Tomasz Kobza


Tomek to pokazuje piękno w brzydocie i hipnotyzuje zdjęciem. Nie potrafię się oderwać, szukam  nowych szczegółów, analizuję. Taka powinna być fotografia! 





@tailsofwonders - Aleksandra Bogusławska


Blogerka podróżnicza (znacie? Pewnie nie znacie!), która czaruje barwnymi obrazami i scenkami z życia.


@ewkaphoto - Ewa Kalinowska


Ewa dzieli sie pięknymi, spokojnymi fotografiami polskich gór. Wystarczy, że na chwile zajrzysz na jej profil i świat znowu staje sie piękny. I przestaje tak gonić.


@thefleetingday - Małogosia Frej


Profil Małgosi obserwowałam już w czasach, gdy jeszcze dziecia nie było w planach...
A tak na serio, faktycznie, ostatnio trochę więcej tematów parentingowo-rodzinnych, ale nadal piękne, zmysłowe zdjęcia. Lubię to!


@mymalaga - Joanna Karońska


Polubiłam dawno temu, ze względu na miłość do Malagi. Teraz co jakiś czas wyrywa mi sie ogromne WOW. Fajnie, gdy ktoś lubi, to co robi i fajnie, gdy widać takie postępy.



@eneyaa - Agata Bewicz


Osobista siorka, za to jedyna, więc możecie wybaczyć tę pół-prywatę. Lubię kierunek, w którym się rozwija i liczę na to, że zdjęcia będą ukazywały sie częściej. I to zanim uzbiera na lustrzankę.


@podrozemaleduze - Karo i Kuba


Idealne proporcje: podróże, industrialne krajobrazy, ludzie. Ciekawe spojrzenie na świat.



@dembik_ - Aga De


Konto <prywatne>, ale założę się, że przyjmie, jeśli do niej zapukasz.
Update: Dembik otworzył się na świat!



@justyna_zdunczyk - Justyna Zduńczyk



Zakochałam się w jej reportażach ślubnych. Potem poznałam jej sesje dla różnych magazynów czy marek. W końcu przyszła pora na krajobrazy.  Jestem przede wszystkim fanką jej ludzi.


@marzeniami_zyje - Agnieszka Bauza


Lubię jej eksperymenty z makro i kolorami. Gdy akurat nie chce się jej eksperymentować, odgrzewa kotlety, ale później daje czadu podwójnie!



@katarzynamach - Katarzyna Mach


Odkryłam całkiem niedawno, ale od razu przepadłam. Mroczne, bardzo "malarskie" fotografie. Zostają w pamięci!


@korzeniec_portfolio - Krzysztof Korzeniec


Kolejne świeże odkrycie. Czaruje światłem i cieniem, a ostatnio również  bosko uchwyconymi modelami.


@malaiduzywpodrozy - Hanja i Michał


Za zdjęcie w profilu, za niesztandarowe kadry i za fajne miejsca, które odwiedzają!


@adamlawnik - Adam Ławnik


Fotografia to fascynująca gra światła i cienia, a Adam opanował ją do perfekcji. Jego filtry? Mgła i chmury!


@jkrzeszovskyphotos - Janusz Krzeszowski


Last but not least. Odkryłam całkiem niedawno i znowu przepadłam. Polska, Polska i jeszcze raz niebieska godzina.




A Ty? Podzielisz się swoimi typami?


PS. Ja jestem tu: @kasiabewicz

Przeczytaj również

32 komentarze:

  1. te wszystkie profile są takie... spójne. nie potrafię tak, moje życie to chaos i potrzeba chwili. ale w sumie kto powiedział, że powinnam mieć atrakcyjny i popularny profil? w końcu wolę oglądać!
    znalazłam wśród twoich propozycji cztery perełki dla siebie, juppii.
    wrócę tu później ze swoimi ulubieńcami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, a wiesz, ze o tym chaosie tez mi przyszlo na mysl, gdy wybieralam profile? Ale uwialbiam Twoje mydlo i powidlo :D
      Swietnie, ze cos wygrzebalas. Pochwalisz sie, co?

      Usuń
    2. A dzięki, dzięki ;) Tak sobie myślę, że chyba nie potrafiłabym prowadzić firmowego konta :D
      @złystarysierzant, @tailsofwonders i @adamlawnik, te trzy sztuki zaskarbiłam. W czwartym jest jednak za dużo "dzieci", lubię odpoczywać od tego tematu ;)


      Moje typy:
      https://www.instagram.com/ferjuaristi/
      https://www.instagram.com/martaurbanelis/
      https://www.instagram.com/blankabiernat/
      https://www.instagram.com/pieknoukrytewdetalach/
      https://www.instagram.com/ongolala/
      https://www.instagram.com/kardemomme1/
      https://www.instagram.com/lucy_inthe_papersky/
      https://www.instagram.com/we_grochy/
      https://www.instagram.com/tolala_/
      i na wesoło
      https://www.instagram.com/oldmagnet/



      Usuń
  2. Podzielę się, a czemu by nie ;)
    Piękne krajobrazy i bajkowa natura:
    https://www.instagram.com/katarzyna_gubrynowicz/

    Za widoki, ale chyba bardziej za te motocykle.
    https://www.instagram.com/motocyklem_net/

    Góry, góry, góry!
    https://www.instagram.com/kardas_w_podrozy/
    https://www.instagram.com/szukajac.slonca/

    Magia i zmysłowość.
    https://www.instagram.com/magdalenafranczuk/

    Pozdrawia kotleciara :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za to zestawienie, znałam kilka, ale kilka innych już ląduje w obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka profili znam i obserwuję. Ale chętnie przyjżę się pozostałym. Mymalagę obejrzę nawet teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Instagrama wgl. nie mam i słabo znam, nie posiadam telefonu ani tableta, który umożliwiłby mi opiekowanie się takim kontem, z resztą powiedzmy sobie szczerze, po co? Nie lubię się powielać, mam blog, mam FB, i nie potrzebuję trzeciego konta na te same zdjęcia.
    Dodam jednak, że osoby, które przedstawiłaś, mają niesamowity zmysł artystyczny. Cudowne zdjęcia, od żadnego profilu oderwać się nie sposób.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dla kazdego cos milego. Dla mnie to troche inny srodek wyrazu, no i mozliwosc przegladania tych fanastycznych profili. I jednak troche rozni sie to od bloga, bo publikujesz pojedyncze zdjecia, tekst jest raczej drugorzedny... Ja sie wciagnelam, ale rozumiem doskonale, ze nie kazdy musi

      Usuń
  6. Ciekawe odkrycia :) Niektóre profile zobaczyłam po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywny wpis, podoba mi się w nim zestawienie różnych blogów, które łączy jedna pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Instagram pochłania wiele czasu...;)Ale jest przy tym wiele przyjemności, więc nie jest to czas stracony. Obejrzę te, które polecasz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie przekonałam się do Snapchata - Instagramu jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrot, mialam problemy z instalacja snapa i sobie odpuscilam

      Usuń
  10. Na razie przekonałam się do Snapchata - Instagramu jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wolę np. wolą insta od fejsa i innych sociali. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to zupelnie inny srodek przekazu, ale gdybym miala wybierac, tez wybralabym insta

      Usuń
  12. Kilku dodanych do obserwowania, zobaczymy co z tego będzie :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki! Fajnie, że się podzieliłaś :) Będę miała co podziwiać w wolnych chwilach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejna porcja inspiracji. Cudności, po prostu cudności!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!