Konkurs „Pomysł na Rozdroża”

poniedziałek, lipca 06, 2015 Kasia na Rozdrożach 8 Comments

Dla niepocieszonych, dla zapominalskich, dla spóźnialskich, dla wszystkich tych, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu nie wzięli udziału w ostatnim konkursie,  razem z Wydawnictwem Znak ogłaszam nowy konkurs!

Do wygrania tym razem 3 egzemplarze książki Patryka Świątka, „Dotknij Boga. Patryk Świątek w poszukiwaniu ludzi, którym pozostało tylko szczęście". Patryka dobrze znacie, prawda? Nie? A jeśli Wam powiem, że Patryk to ½ bloga Paragon z Podróży? I wszystko jasne!


Powiem szczerze, książki jeszcze nie czytałam, ale recenzje są bardzo obiecujące. 
Na przyklad ta, autorki bloga Całe życie w podróży:

UWAGA! U Kasi do wygrania aż 3 egzemplarze książki Patryka Świątka z Paragon z podróży "Dotknij Boga. W poszukiwaniu ludzi, którym pozostało tylko szczęście". Kasia książki nie czytała, ja jestem pod jej ogromnym wrażeniem, pochłaniałam z otwartą buzią i wywołała we mnie tak silne emocje, że po skończeniu się popłakałam a potem nie spałam pół nocy zastanawiając się nad życiem, swoim i nie tylko. Nigdy w życiu nie napisałam do nikogo maila po lekturze bloga czy książki, a do Patryka napisałam całe wypracowanie... Musiałam. Bardzo polecam!
 
Patryk dotarł do wspólnot kościelnych, często naprawdę niedostępnych, prosząc ich członków o nocleg i jedzenie. Napisał o ludziach żyjących w cieniu, odrzucających wszystko, co w dzisiejszych czasach wydaje się być silą napędową, i troszczących się o tych najbardziej potrzebujących. 
 

Konkurs tym razem niefotograficzny. I bez jury. A może z jury, tylko jednoosobowym – mną. Bo i temat konkursu będzie dotyczył mnie… a raczej mojego bloga.

A dlaczego? Bo przyszła pora na zmiany (brak zmian oznacza przecież stanie w miejscu!) i bardzo bym chciała, żebyście mi w nich pomogli. Zgłoście w komentarzu chęć udziału w konkursie i do 26 lipca przyślijcie na k.bewicz@gmail.com „Pomysł na Rozdroża”. To może być nowa nazwa bloga i np. logo. To może być tylko nazwa. Albo domena. Wygląd bloga? A może coś jeszcze innego? Zapraszam do brainstormingu, zgłoszenia ocenię subiektywnie, ale będę brała pod uwagę kreatywność i możliwość praktycznego zastosowania. No i to, czy pomysł w ogóle pasuje do tematu bloga? ;) Nie obiecuję, że zwycięskie pomysły w całości wprowadzę w życie (pamiętaj jednak, że godzisz się na ich użycie biorąc udział w konkursie), ale chętnie dam się zainspirować i zobaczę mój blog Waszymi oczami.

A jakaś podpowiedź?
Wiecie co? W razie czego pytajcie po prostu w komentarzach.


Zasady:
1. Proszę o polubienie profilu na FB Kasia na Rozdrożach oraz Wydawnictwo Znak (jeśli posiadacie FB!) oraz dołączenie do obserwatorów bloga (po prawej stronie!)
2. Każda osoba może przesłać WIĘCEJ niż jedno zgłoszenie
3. Ocena jury (moja!) jest subiektywna.
4. Wyrażasz zgodę na używanie przez blog "Kasia na Rozdrożach" nadesłanego pomysłu, w całości bądź w części, bez ograniczenia czasowego
5. Zgłoszenie wysyłamy do 26.07.2015 o 24 na adres k.bewicz@gmail.com
6. Wyniki zostaną ogłoszone tak szybko, jak to możliwe
7. Plagiat podlega natychmiastowej dyskwalifikacji, a także zamyka drogę do brania udziału w przyszłych konkursach
8. Nagroda zostanie wysłana przez Wydawnictwo Znak, na podany przez Was adres


Przeczytaj również

8 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam pomysłu na własne życie..., ale dla nagrody spróbuję pomyśleć o zmianach na Twoim blogu :-P
    Zapominalska i spóźnialska Agnieszka
    P.s. Do 22 czy 26 lipca należy wysłać zgłoszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguuus, bo blog jest chyba troche latwiejszym zadaniem niz pomysl na zycie, ale i taki konkurs mozemy zrobic :PP
      Dzieki za wytkniecie bledu, do 26, tylko nie zapomnij :))

      Usuń
  2. O, zostały ostatnie dni, żeby wziąć udział:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka super, ale co Ty takie trudne konkursy urządzasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs rzeczywiście trudny, ale dla chcącego nic trudnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że już po konkursie. O książce Patryka słyszałam już wcześniej i muszę w końcu ją zakupić, bo sam opisy mi wystarczył, żeby wyzwolić swe mnie chęć przeczytania! A te wszystkie recenzje, które czytam p;o drodze, tylko mnie utwierdzają w tym, że warto tę lekturę obowiązkowo mieć na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!