Lugano – galeria zdjęć odrzuconych

poniedziałek, czerwca 22, 2015 Kasia na Rozdrożach 8 Comments


Widzę, że Lugano się spodobało (nie dziwię się wcale), dlatego pokazuję kilka, odrzuconych wcześniej, zdjęć.  Bo chociaż pogoda była nie taka, i czasu nie miałam za wiele, i obiektyw też zły ze sobą zabrałam… to lubię te zdjęcia i szkoda by było, gdyby zniknęły w czeluściach twardych dysków. Dlatego bez zbędnego gadania: pierwsze trzy zdjęcia przedstawiają hotel/hostel Montarinę (polecam! Sale wieloosobowe i basen ;)), reszta to zbiór migawek. Tu znajdziecie pierwszy, pełnowymiarowy wpis o Lugano.

A jeśli marzy Wam się Lugano i okolice (piękny kanton Ticino), rozejrzyjcie się za tanimi biletami do włoskiego Bergamo. Stamtąd już tylko półtorej godziny do raju (paszport niepotrzebny) ;)

















Przeczytaj również

8 komentarzy:

  1. Na wieczornych zdjęciach świetnie wyglądają te światła z domów "wchodzących" coraz wyżej na górę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu odrzucone? bardzo ładne są, zwłaszcza czwarte zdjęcie przypadło mi do gustu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no mi tez sie podobaja, ale trzeba w koncu powiedziec stop :)) O wiele za duzo zdjec wybralam do pierwszego postu, dlatego te wrzucilam dodatkowo, zeby nie meczyc czytelnika ;)
      Czwarte zdjecie tez lubie, bo pokazuje szare, raczej brzydkie bloki z taaaaakim widokiem!

      Usuń
  3. Jeśli o mnie chodzi możesz wrzucać zdjęć bez liku:))) Maniak jestem, uwielbiam oglądać zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to tak jak ja :)) Ale wiele osob uwaza, ze powinnam sie hamowac ;))

      Usuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!