Malowane światłem

wtorek, maja 21, 2013 Kasia na Rozdrożach 31 Comments


Wiem, że tym razem spóźniłam się ze zdjęciem wyzwaniowym, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, zupełnie nic!
Aby Wam to wynagrodzić, wrzucę dzisiaj więcej niż jedno, zwłaszcza, że nie potrafię dokonać wyboru ;)
Chociaż ćwiczyłam już ze dwa tygodnie temu, dopiero dzisiaj w nocy zabrałam się za zdjęcia właściwe. I chociaż nie miałam mieć ani jednego pomocnika, nagle zjawiło się ich aż trzech i razem malowaliśmy! Zapraszam do obejrzenia tego, co nabazgraliśmy!

lody - pierwszpróba

lody - trzecia próba

krajobraz - pierwsza próba

krajobraz - trzecia próba

kuzyn - pierwsza próba

kuzyn - druga próba

balerina - druga próba

balerina - trzecia próba
A tu link do niesamowitego malarstwa organizatorki wyzwania: Agi. Albo Niny ;)

Przeczytaj również

31 komentarzy:

  1. fajne efekty ;) i widzę znów przeorganizowałaś bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w koncu sie zorientowalam, ze moge po prostu sciagnac szablon z netu i go przerobic ;)

      Usuń
  2. Ekstra!!!!
    Świetna Balerina! I właśnie do takich zdjęć zabrakło mi pomocnika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem pod wrażeniem. Ja bym odkalkować tak nie potrafiła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caly czas mysle, co Ty chcesz odkalkowac? ;))
      Te ludziki to po prostu odrysowane po konturach, a reszta z wyobrazni ;)

      Usuń
  4. Kasiu, podziwiam! Za pomysły, za to że specjalnie ćwiczyłaś, za efekty tych ćwiczeń - no wow! :) No i gratulacje dla pomocników ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni, gdyby nie pomocnicy to bym pewnie lezala i kwiczala :D
      Nawet to zolte i niebieskie swiatlo mieli akurat przy sobie!

      Usuń
  5. Coś wspaniałego! Foty są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Balerina przebija wszystko!Mieliście fajną zabawę i to są tego najlepsze dowody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomocnicy nie mieli wyjscia, zostali zmuszeni, ale dobrze sie w sumie bawili ;))
      Na balerine pozowalam ja :D

      Usuń
  7. Genialne! Też czasem bawię się światłem, ale to głównie światełka choinkowe ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaz efekty! Ja swiatelek choinkowych akurat nie mam, mam swoje swiatlo do roweru: biale i czerwone, a chlopaki mialy przy sobie smartfona z taka aplikacja z kolorami (zolty) i taka mini latareczke z niebieskim :D

      Usuń
  8. Kasik ale czad! super sprawa! a ta baletnica to chyba Ty???
    Zdjęcia świetne, na statywie robiłaś? czy jak? wiesz w sumie to ja nigdy nie eksperymentowałam tak ze światełkami, ale mnie bardzo zachęciłaś...
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta baletnica to ja!! Tylko mnie Phil jakos tak grubo namalowal :D:D
      Zdjecia na statywie, inaczej nie dasz rady. Sprobuj, bedziesz sie bankowo dobrze bawic! :))

      Usuń
  9. Ciesze sie, ze Wam sie podoba :D Balerine to ja zapozowalam, ale jakos mnie grubo ten Philipp odmalowal! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre!! Muszę też tego spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowite efekty
    kiedyś coś takiego oglądałam w galerii a teraz mam za darmo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. REWELACJA!!!
    Fantastycznie wam te bazgroły wyszły :)
    Kiedyś też się tak bawiłam ze znajomymi, ale efekt nigdy nie był tak znakomity.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!