No to losowanko!

poniedziałek, grudnia 17, 2012 Kasia na Rozdrożach 17 Comments



Za oknem plucha – znak, że idą Święta! A jak Święta to… prezenty! A jak prezenty to… słodycze!
A jakie słodycze są najlepsze na świecie?
Racja! Szwajcarskie czekolady! ;)

Z kolei najlepsza szwajcarska fabryka czekolady to… tadam, tadam: ta tutaj ;)



Zanim zabiorę się za losowanie, musze przyznać, że to candy nie było dobrym pomysłem… Nasze czekolady zjedliśmy jeszcze tego samego dnia, a wasza wygrana siedzi w szafie i kusi, kusi, kusi!!!

Na szczęście zaraz się jej pozbędę J

Jest godzina 23:30, prosimy o wniesienie maszyny losującej.


Godzina 23:45, prosimy o pozwolenie na zajrzenie do środka.


00:00 – losujemy!!!


Czyli Autorka tego komentarza:

Wstyd się przyznać, że kocha się czekoladę w moim wieku, ale gdyby się nadarzyła okazja zwiedzenia takiej fabryki, to chyba by mnie siłą wyciągali z niej. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

Adres proszę ;)
Na kasianarozdrozach@gmail.com

Przeczytaj również

17 komentarzy:

  1. gratuluje szczesliwej ktora wygrala tak smaczna nagrode:P................i bardzo zaluje ze ominela mnie taka fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję oczywiście i dzięki za zabawę :) No tak szwajcarskie czekoladki... pycha :) Wierzę,że można je zjeść w ciągu jednego dnia :) Czekamy na kolejne smakołyki :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, a chciałam się w tej czekoladzie kąpać i tarzać! ;DDD
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jak się cieszę, choć wstydzę zarazem, że przyznałam się do takiej słabości. ^^ Ta fabryka wygląda tak nowocześnie. Tak zazdroszczę tym, którzy mogli ją zobaczyć od środka. Dziękuję za tą radość, którą będę mogła podzielić się z najbliższymi w te święta. =*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, dziekuje jeszcze raz za udzial, najchetniej dalabym Wam wszystkim wygrac :))
    Aniu, jeszcze raz gratuluje, jutro wysylam paczuszke!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu dziękuję za to słodkie candy, a Ani gratuluję!!!
    ... ahhh, może i dobrze że nic nie wygrałam, bo by mi tylko tyłek urósł :D hihi, żartuję!
    ale bardzo chętnie bym takiej szwajcarskiej, prawdziwej czekoladki spróbowała...
    kiedyś wpadnę do Ciebie Kasia na kawkę i taką właśnie czekoladę =)
    Buziaki Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ani! Dziękuję za słodką zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, wiedziałam że o czymś zapomniałam... o zgłoszeniu się do konkursu !!! buuu

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZEPIĘKNA FOTKA NAGŁÓWKOWA! W końcu jesteś!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!