7 day PHOTO CHALLENGE {April} – Day 2

wtorek, kwietnia 09, 2013 Kasia na Rozdrożach 45 Comments


Uwielbiam grać. Gry planszowe, karciane, rzutki, bilard, poker. Do tego gry sportowe: badminton, siatkówka, koszykówka, quidditch. Obojętnie. Do żadnej z gier nie trzeba mnie długo namawiać. A na zdjęciu jedna z ulubionych planszowo-karcianych, kto zgadnie jaka?
Tu link do dzisiejszego wyzwania:
A tu plan jazdy na ten tydzień:


PS. Jeśli zajrzałaś/łeś tu właśnie ze względu na wyzwanie Uli, zapraszam do przejrzenia innych postów. A nuż Ci się spodoba i zostaniesz tu na dłużej? 

PS.2. Rozwiązanie zagadki znajdziecie w jutrzejszym poście wyznaniowym (no chyba, że ktoś odgadnie wcześniej) 


Przeczytaj również

45 komentarzy:

  1. pojęcia nie mam co to za gra, ale wygląda intrygująco jak średniowieczny monopol ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, nie znam. A podejrzewam, że warta poznania! Zdradź co to, być może się z nią bliżej zaprzyjaźnię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warta! Jak i seria ksiazek, na ktorej bazuje. To Swiat Dysku, Kasiu zgadla :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. he, he, dziewczynki mi podebrały, mam tylko mały odkurzacz, ale chyba nie na mój udźwig ;)

      Usuń
    2. Ale tylko chyba, sprobuj ;)
      najwyzej podrzuce Ci moja miotelke ;)

      Usuń
  4. heheh googlam googlam i nie umiem wygooglac
    chętnie poznam nazwę a może i kiedyś razem zagramy, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. normalnie powinnam dostać nagrodę
    Grasz w Świat Dysku :D http://www.rebel.pl/repository/thumbnails/d/i/discworld-collectors5.461495.1266x0.jpg nawet nie wiesz, jakie słowa musiałam w google wpisać, żeby znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nagrode razem zagramy :D
      Nie znasz Pratchetta?
      Gratuluje uporu :))

      Usuń
    2. oczywiście, że znasz
      miałam okres, gdy chciałam nazwać swojego syna Patrycjusz :P
      ale nie miałam zbyt wielu podpowiedzi, jeśli chodzi o szukanie gry, a wpisywanie do googla 'schatten' nic nie pomagało, o dziwo :P

      Usuń
    3. Hahah i jak w koncu znalalas?
      No tak wlasnie myslalam, ze znasz ;) Najpierw myslalam, ze plansza jednoznacznie wskazuje na Swiat Dysku, ale potem zauwazylam, jak malenki wycinek tej planszy pokazalam ;) Dlatego tym bardziej podziwiam :)

      Usuń
    4. Ja tej gry nie znam. Ale wszystko przede mną. Resztę postów ochoczo zapoznam.

      Zdjęcie - ciekawe. Na pewno nie z komórki ;-). Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Moge tylko polecic :) A co do zdjecia, masz racje - nie jest z komorki :)

      Usuń
    6. no to bylo mniej wiecej tak

      german board game ? nic
      board game medieval? nadal nic
      board game medieval city? cos juz cos
      board game medieval city wooden? juz wiem, ze jestem na dobrym kroku
      board game medieval wooden district

      i voila

      Usuń
    7. Ja też tak kombinuje zawsze, ale gratuluję i podziwiam, bo tu było ciężko! :)

      Usuń
  6. Mój syn co jakiś czas "zmusza" nas do gry w Świat Dysku :)
    świetna gra! wprawdzie zawsze przegrywam (!!!) ale rozrywka na dwie trzy godziny zapewniona :)))
    świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zgadłabym bez problemów, bo leży mi taka (tylko w polskiej wersji językowej) na półce ;) Ale że odpowiedz już padła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu. A ja proszę o dłuuugi post o grach. Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam, że na podstawie książki Pratcheta została stworzona gra! Ciekawa pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podstawie ksiazek, bo gra dotyczy chyba wszystkich mieszkancow Ankh-Morpork, mozna sie usmiac po pachy :)

      Usuń
  10. A gra wygląda ciekawie, choć nie znam świata przedstawionego, ale myślę, że można dać radę bez tej znajomości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze sie zna. Ale znajac poszczegolne miejsca i postaci, jest jeszcze weselej :)

      Usuń
  11. Chyba poszukam polskiej wersji:) Gra wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pfffff obrażam się za to, że jak byłam to NIGDY w to nie graliśmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kooocie, nawet o tym myslelismy, tyyylko, ta gra jest cala po niemiecku :(

      Usuń
  13. Stadne zwierzę z Ciebie. Ja też lubię wszelkiego rodzaju gry, a jednoosobowe tylko w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskoczylas mnie, bo NIGDY bym tego o sobie nie powiedziala, ale moze cos w tym jest ;))

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Oj tak! Fajnie zrobiona i z jednej strony potrafi wkurzyc, a z drugiej niezle rozsmieszyc :)

      Usuń
  15. zielonego pojęcia nie mam ale wygląda baaardzo ciekawie! czekam na jutrzejszą odpowiedź :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale podoba mi się, tak na pierwszy rzut oka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ślepa jestem :) hehehe ja tam widziałam grobowce, cmentarz a moja wyobraźnia poszła jeszcze dalej ;P

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!