7 day PHOTO CHALLENGE {April} – Day 7

niedziela, kwietnia 14, 2013 Kasia na Rozdrożach 34 Comments


ULUBIONY W KWIETNIU / FAVOURITE IN APRIL


Kwiecień to miesiąc dający nadzieję. Po długiej szaro-burej zimie świat budzi się z letargu. Słońce wygląda zza chmur, drzewa wypuszczają pąki, a kawiarenki wystawiają stoliki na zewnątrz. To czas pierwszych pikników nad wodą oraz początek sezonu grillowego. To pierwsze imprezy na świeżym powietrzu i… pierwsze wesołe miasteczko w roku! 
To było ostatnie ze zdjęć kwietniowego wyzwania fotograficznego, pierwszego (!), w którym wzięłam udział. Coś mi się jednak wydaje, że nie ostatniego. Widzimy się już za miesiąc ;)

Przeczytaj również

34 komentarze:

  1. Ale czaderskie wesołe miasteczko! do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za rozkładanymi wesołymi miasteczkami nie przepadam. Jednak parki rozrywki mnie kuszą :).
    Zostanę u Ciebie po wyzwaniu na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostan! Zrobic herbatki?
      Ja lubie te rozkladane, bo nagle szary, nudny parking zamienia sie w inny swiat. Feria kolorow i dzwiekow! No i moja kochana lancuchowa :)

      Usuń
  3. ja tez jojciu nie przepadam ale zato uwielbiam oglądac śmieszne zdjęcia,jakie robione są osobom które akurat korzystają z atrakcji :P

    http://lolercoasters.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie! Do Gdyni też zawitało wesołe miasteczko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bylas? ;)
      Ja moje wypatrzylam wczoraj wieczorem z okna i musielismy koniecznie jechac ;)

      Usuń
  5. Magiczne zdjęcie:) A ja "do zobaczenia" miesiąc czekać nie będę:) Zagościłam na Twoim blogu na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lata nie byłam na karuzeli...muszę to zmienić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyzwanie wciąga, to fakt! Bajeczne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jako dziecko uwielbiałam wesołe miasteczka! teraz nie bardzo...ale jak patrze na to zdjęcie to znowu ma ochotę usiąść na karuzelę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię! :) U nas też było wczoraj i dziś, ale kiepskie, za to uwielbiam jechać do rodziców chłopaka na festyny. Tam jest więcej, lepiej i najsmaczniejszą Bratwurst w bagietce. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię karuzele! Od 10 lat najczęściej stoję przy niskim płocie za którym na kucykach "mkną" moje dzieci :) Szaleństwo ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pozytywne zdjęcie! Czad, aż by się chciało tam pobyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze sie podoba ;) A w nastepnym poscie znajdziesz jeszcze wiecej zdjec z tego miasteczka :)

      Usuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!