Majowe wyzwanie Niny - tydzień pierwszy

wtorek, maja 07, 2013 Kasia na Rozdrożach 28 Comments

Jeśli kochasz robić zdjęcia – to wyzwanie jest dla Ciebie.
Jeśli chcesz wypróbować cos nowego – to wyzwanie jest dla Ciebie.
Jeśli chcesz poznać co najmniej dwie dziewczyny zakręcone na punkcie zdjęć – to wyzwanie jest dla Ciebie!

A tak na serio, Nina z bloga Something for myself wyzwała samą siebie, a ja (wyczuwając świetną zabawę i nie pytając nawet o zgodę) się przyłączyłam.
Trochę mi się tygodnie pokręciły i zostałam w tyle, dlatego dzisiaj foto (z bonusem) zrobione przepisowe 101 kroków od domu.

 ͼ 101 kroków od domu ͼ



ͼ bonus - 101 kroków od domu w drugą stronę ͼ




A teraz wybieram się do lasu, aby poćwiczyć trochę malowanie światłem, bo takie zadanie czeka nas w przyszłym tygodniu (foto pt. relaks juz mam ;)) 

Plan jazdy:




Przeczytaj również

28 komentarzy:

  1. Ciekawe to wyzwanie. Chyba nie podejmę rękawicy, ale może może. I kibicuję dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ jest pięknie 101 kroków od/za Twoim domem :-). niecierpliwie czekawszy na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę mieszkać 101 kroków od Twojego domu w jedną i w drugą stronę!!!!! Jest tak pięknie i kolorowo, że chyba codziennie byłabym uśmiechnięta mieszkając tam :D:D

    Coś mi się wydaje, że ja będę w tyle z wyzwaniem :) Relaks jest przygotowany, ale jeszcze nie obrobiony a malowanie światłem nie przećwiczone, jedynie teoria wkuta do głowy :)
    Rany, ale się ekscytuję!! Będzie świetna zabawa!!!
    Dzięki Kasiu za udział i za nie pytanie się o zgodę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w trzecia jest las! ;))
      Oj taaam, nie przesadzaj, a co Ty chcesz w tym zdjeciu obrabiac? Bo moje nieobrobione juz przebiera nozkami, chce, zebym je wrzucila ;))
      A malowanie jak pisalam juz przecwiczone ;))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak ladnie wszystko kwitnie teraz, to i ladne zdjecia wychodza :))

      Usuń
  5. To ładne masz okolice, kwieciste bardzo. ;) Wyzwanie świetne, bo rozciągnięte w czasie. Jeden projekt na tydzień jest do wykonania. Kiedyś skusiłam się na wyzwanie foto typu każdego dnia jakiś temat, ale to nie dla mnie, albo lenistwo albo brak czasu mi zawsze na drogę wlazło. To z niecierpliwością czekam na to malowanie światłem. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez raz wzielam udzial w wyzwaniu Uli, ale musze powiedziec, ze to Niny jest dla mnie bardziej "wyzywajace" ;)
      Malowanie swiatlem bedzie niedlugo, wczoraj juz cwiczylam, teraz musze tylko znalezc latwy motyw

      Usuń
  6. Ale Ty masz ślicznie dookoła, nie ważne w którą stronę pójdziesz, wszędzie pięknie.Szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowilam juz, ze z drugiej strony jest stadnina i las? Iiiiii widok na Bodenskie? :PP

      Usuń
  7. Piękne okolice i jakie wyzwania :)
    Ładne ogrody

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te Twoje "sto jeden kroków" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przepięknie obok Ciebie! Skąd tyle kwiatów, dlaczego tak kolorowo, cudownie??? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna, psze pani ;)
      A tak na serio, na drugim zdjeciu to dzialki, a na pierwszym mleczyki, one przeciez rosna jak dzikie

      Usuń
  10. Za taką okolicę może poświęciłabym moje centrum;) bardzo udane fotki, zachwycają prostotą, no i ta zieleń i ta wiosna... Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, cos za cos, aaaale chyba naprawde warto poswiecic centrum :))

      Usuń
  11. Az jestem ciekawa Co jest 101 krokow ode mnie
    Ale chyba nie tak pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe wyzwanie, bardzo... jeśli będzie kolejna edycja, to może się przyłącze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :))
      Chociaz pewnie nawet teraz mozesz sie jeszcze przylaczyc :)

      Usuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej, pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym monologiem. A mi zależy na Twojej opinii!